Retail

TEAMTELEFOON

OPTIMALE TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID VAN UW TEAM

OVER TEAMTELEFOON – Met TeamTelefoon kan een team gezamenlijk de telefonische bereikbaarheid van het team organiseren. Daarmee is er voor cliënten en andere personen die met het team willen spreken (zoals een huisarts, het ziekenhuis of de mantelzorger), altijd iemand bereikbaar om de oproep te beantwoorden. Het levert niet alleen maximale flexibiliteit voor de teamleden en een verlaging van de telefoonkosten op, maar ook meer service en daarmee een verbetering van de klanttevredenheid. 

TeamTelefoon is een innovatie in de markt op contact- en teamniveau. Bijvoorbeeld in de thuiszorg of voor wijkteams levert dit vele voordelen op. Het is zeer gemakkelijk te bedienen en in te richten en zorgt voor een efficiënte planning van de bereikbaarheid. De beschikbaarheid van de teamleden kan telefonisch, via de app of de computer worden doorgegeven. Omdat het systeem ver van tevoren de beschikbaarheid uitvraagt, ziet het ook een dreigende onderbezetting aankomen en vraagt het systeem aan beschikbare teamleden of zij dit tekort willen oplossen. Het team is vervolgens altijd bereikbaar. Als de eerste verantwoordelijke voor de TeamTelefoon bezet is, dan schakelt de TeamTelefoon automatisch door naar de volgende op basis van beschikbaarheid. Bellers krijgen dus altijd iemand aan de lijn. 

TeamTelefoon

TeamTelefoon oplossingen

  • Slim doorschakelen

  • Optimale bereikbaarheid

  • Continue beschikbaarheidsbewaking

  • Notificaties bij een gemist gesprek

  • Instellen eigen begroeting

  • Integratie met extern rooster

  • Bereikbaarheidsstatistieken

teamtelefoon-product
0
%
bereikbaar
0
euro
besparen per team
0
%
meer service

Voordelen van TeamTelefoon

Hogere servicegraad

Minder gemiste gesprekken en minder foutief doorschakelen

Reductie centrale capaciteit

Er is centraal minder capaciteit nodig en het proces wordt geoptimaliseerd

Verbetering klanttevredenheid

Betere bereikbaarheid zorgt voor een hogere klanttevredenheid

Meer cliënten

Artsen kunnen direct contact opnemen met het team om cliënten over te dragen

Inzicht in contact met cliënten

Inzicht in het contact tussen cliënten en teamleden maakt declaratie bij het zorgkantoor mogelijk

Verlaging telefoonkosten

TeamTelefoon levert een gemiddelde besparing op van 5.000 euro per team

"7000 medewerkers en 800 teams in Nederland werken met TeamTelefoon!"

Geïnteresseerd?
Klik hier voor meer informatie.
Vraag een demo aan
Vragen?
Klik hier indien u vragen heeft over TeamTelefoon.
Stel uw vraag
Search PlanningIT
Share: